Alla inlägg under september 2013

Av Lova Lidbom - 7 september 2013 18:04

Hej! Har ni haft en bra dag idg?? Det har jag, först vaknade jag och då gick jag ner och åt frukost sedan satte jag mig och tittade på tv. Jag satt där ett bra tag och sedan vakna morsan. Och sedan kom brorsan ner och han ville hoppa studs matta så snälla storasystern hoppe med sin lillebror och efter ett tag gick vi in och åt frulle, jag åt flingor och en hårdbröd macka med havre på. Och sedan tittade jag på tv igen. Sedan kom morsan och sa att jag skulle städa rummet, så jag gjorde det, det blev fin och när jag städat hoppade jag och lillbrorsan studs matta igen. Sedan åkte jag och morsan och träna.

Japp!! Det var min dag det!! Hejdåpp!

Av Lova Lidbom - 5 september 2013 20:06

Heii jag har intebloggat på ett tag för som ni vet har ju skolan börjat och jag har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit. Men nu bloggar jag så hoppas ni blir nöjda med detta inlägg för jag kommer inte blogga nåt mer i kväll men (kanske) imorron. Hej då alla!!  #Spotify

Presentation


Hej jag är en tjej på 11 bast som gillar hästar, katter, hundar, kaniner, fiskar, smink och mode!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards